Структура самоврядування
ПРАВИЛА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.
2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.
3. Думку викладай розважливо, якщо потрібно – повтори.
4. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.
5. Чітко втямиш – краще зробиш.
6. Погодився легко – не означає, що сприйняв глибоко.
7. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій задаватись.
8. Довіру треба розуміти так: все перевіряється ділом, турботою і дружбою.
9. Перш ніж прийняти рішення, навчись бездоганно його виконувати.
10. Усяке діло вінчає результат. Не соромно помилятись. Соромно не вміти виправлятись.
11. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
12. Твори, фантазуй сміливіше – шукай шляхів виконання рішень.
13. Не відкладай на завтра вирішення того питання, яке необхідно і можна вирішити сьогодні. 14. Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим – довіряй! Перевіряючи допомагай.
Функції учнівського самоврядування
Самоактивізація передбачає залучення як можна більшого числа членів колективу до вирішення управлінської проблеми, систематичну роботу по залученню учнів в управління новими сферами діяльності.
Організаційне саморегулювання передбачає гнучкість в реалізації організаторських функцій членами учнівських колективів, стійкий вплив активу на колектив, здатність колективу самостійно змінити свою структуру з метою успішного вирішення організаторських задач.
Колективний самоконтроль передбачає постійний самоаналіз органами самоврядування і окремими організаторами своєї діяльності і на основі цього пошук ефективніших шляхів вирішення управлінських задач.
Президент школи працює на благо школи та повинен бути прикладом для всіх учнів. В кінці семестру звітувати за проведену роботу.
Повноваження президента школи:
— планує і веде збори старшокласників (чи призначає ведучих);
— розподіляє завдання між членами ;
— співпрацює з директором школи;
— виконує функцію зв'язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями і місцевою громадою;
— відповідає за підготовку майбутніх керівників самоврядування у школі. Є лідером!
Повноваження прем’єр міністра школи:
— є правою рукою президента школи;
— за відсутності президента виконує його обов'язки;
— допомагає президенту виконувати його обов'язки;
— щохвилини готовий перейняти обов'язки президента школи;
— організовувати роботу КМ;
— популяризувати діяльність КМ, контролювати роботу в Міністерствах;
— затверджувати рішення КМ, а також підписувати запити КМ;
— в кінці семестру звітувати за проведену роботу.
Завдання міністерства освіти такі:
- проводити роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
- організовувати консультаційну допомогу з предметів;
- брати участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
- контролювати виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
- вести боротьбу з пропусками уроків;
- залучати учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
- надавати допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;
- брати участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);
- збирати і систематизувати матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;
- виховувати культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;
- проводити бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.
Завдання міністерства спорту і туризму такі:
- пропагувати здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);
- залучати учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;
- організовувати роботу спортивних секцій, груп здоров`я;
- проводити спортивні ігри на перервах та після уроків;
- організовувати загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;
- контролювати санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;
- приймати участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя та культури поведінки;
- проводити санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводити бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).
Завдання міністерства дозвілля такі:
· вивчати побажання учнів щодо культурного і змістовного дозвілля;
· допомагати у проведенні заходів, спрямованих на підвищення якості знань учнів (конкурси плакатів, інтелектуальні ігри, тематичні тижні);
· керувати проведенням культурно-масових заходів, шкільних вечорів;організовувати екскурсії, загальношкільні виставки.
Завдання міністерства дисципліни і порядку такі:
- відстоювати інтереси учнів з метою реалізації потреб та запитів учнів;
- захищати права та свободи учнів;
- організовувати чергування класних колективів по школі, на вечорах, дискотеках;
- виховувати в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;
- створювати бригади учнів для ремонту меблів та шкільного інвентарю;
- призначати відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;
- керувати проведенням заходів на правову тематику;
- виходить з пропозиціями на батьківський комітет, правління школи з питань поведінки учнів.
Коментарi