Структура самоврядування

/Files/images/samovryaduvannya/Б.JPG

ПРАВИЛА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1. Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.
2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.
3. Думку викладай розважливо, якщо потрібно – повтори.
4. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.
5. Чітко втямиш – краще зробиш.
6. Погодився легко – не означає, що сприйняв глибоко.
7. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій задаватись.
8. Довіру треба розуміти так: все перевіряється ділом, турботою і дружбою.
9. Перш ніж прийняти рішення, навчись бездоганно його виконувати.
10. Усяке діло вінчає результат. Не соромно помилятись. Соромно не вміти виправлятись.
11. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
12. Твори, фантазуй сміливіше – шукай шляхів виконання рішень.
13. Не відкладай на завтра вирішення того питання, яке необхідно і можна вирішити сьогодні. 14. Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим – довіряй! Перевіряючи допомагай.

Функції учнівського самоврядування

Самоактивізація передбачає залучення як можна більшого числа членів колективу до вирішення управлінської проблеми, систематичну роботу по залученню учнів в управління новими сферами діяльності.

Організаційне саморегулювання передбачає гнучкість в реалізації організаторських функцій членами учнівських колективів, стійкий вплив активу на колектив, здатність колективу самостійно змінити свою структуру з метою успішного вирішення організаторських задач.

Колективний самоконтроль передбачає постійний самоаналіз органами самоврядування і окремими організаторами своєї діяльності і на основі цього пошук ефективніших шляхів вирішення управлінських задач.

Президент школи працює на благо школи та повинен бути прикладом для всіх учнів. В кінці семестру звітувати за проведену роботу.

Повноваження президента школи:

— планує і веде збори старшокласників (чи призначає ведучих);

— розподіляє завдання між членами ;

— співпрацює з директором школи;

— виконує функцію зв'язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями і місцевою грома­дою;

— відповідає за підготовку майбутніх керівників самоврядування у школі. Є лідером!

Повноваження прем’єр міністра школи:

— є правою рукою президента школи;

— за відсутності президента виконує його обов'язки;

— допомагає президенту виконувати його обов'язки;

— щохвилини готовий перейняти обов'язки президента школи;

— організовувати роботу КМ;

— популяризувати діяльність КМ, контролювати роботу в Міністерствах;

— затверджувати рішення КМ, а також підписувати запити КМ;

— в кінці семестру звітувати за проведену роботу.

Завдання міністерства освіти такі:

- проводити роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

- організовувати консультаційну допомогу з предметів;

- брати участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролювати виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- вести боротьбу з пропусками уроків;

- залучати учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

- надавати допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

- брати участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

- збирати і систематизувати матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

- виховувати культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

- проводити бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

Завдання міністерства спорту і туризму такі:

- пропагувати здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

- залучати учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

- організовувати роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

- проводити спортивні ігри на перервах та після уроків;

- організовувати загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

- контролювати санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

- приймати участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя та культури поведінки;

- проводити санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводити бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

Завдання міністерства дозвілля такі:

· вивчати побажання учнів щодо культурного і змістовного дозвілля;

· допомагати у проведенні заходів, спрямованих на підвищення якості знань учнів (конкурси плакатів, інтелектуальні ігри, тематичні тижні);

· керувати проведенням культурно-масових заходів, шкільних вечорів;організовувати екскурсії, загальношкільні виставки.

Завдання міністерства дисципліни і порядку такі:

- відстоювати інтереси учнів з метою реалізації потреб та запитів учнів;

- захищати права та свободи учнів;

- організовувати чергування класних колективів по школі, на вечорах, дискотеках;

- виховувати в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;

- створювати бригади учнів для ремонту меблів та шкільного інвентарю;

- призначати відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

- керувати проведенням заходів на правову тематику;

- виходить з пропозиціями на батьківський комітет, правління школи з питань поведінки учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 623

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.